jolanda de faria Auteur

Hij is een alleenstaande vader die de liefde heeft opgegeven.
Zij is een carrièrevrouw die geen tijd heeft voor romantiek.
En toch springt er een vonkje over...

Garner Bradford, erfgenaam van het in zwaar weer verkerende Bradford Shipping, weet niet veel van baby's, maar als hij als alleenstaande vader met zijn pasgeboren dochtertje achterblijft, leert hij al snel dat er bij het vaderschap veel meer komt kijken dan hij ooit had gedacht. In zijn
dagboek beschrijft hij zijn strubbelingen met de opvoeding, alle zorgen die zijn gebroken hart met zich meebrengt en zijn gevoelens voor een vrouw die hij eigenlijk helemaal niet wil voelen.

Carrièrevrouw Kathleen Burke heeft totaal geen zin om zich ergens te settelen. Ze heeft grote dromen en in geen daarvan komt Garner of het kleine plaatsje waar hij woont voor. Toch lukt het haar op de een of andere manier niet om haar knappe baas uit haar hoofd en hart te zetten. Er is iets onweerstaanbaar aantrekkelijks aan zijn prachtige, groene ogen...

Dit verhaal had een een prachtig boek kunnen worden. In plaats daarvan is het een verzameling telefoongesprekken, dagboekfragmenten, briefjes, voicemailberichten die samen het verhaal vertellen van Garner en Kathleen.
Het lijkt erop dat de auteur gedacht heeft; kom laat ik nog in het kort het verhaal vertellen wat vooraf gaat aan de Bradfordzusjes. Ik vond er niets aan. Het lijkt in elkaar geflanst en doet enorm afbreuk aan de daarop volgende boeken. Jammer een gemiste kans.

Reacties op: Liefde op een briefje

Liefde op een briefje - Becky Wade