Dit is het mooiste audiofragment ter wereld!

juffrowminoes 28 maart 2024
Ik overdrijf niet als ik zeg dat dit het mooiste luisterdocument op de wereld is. Bomans, Wolkers, Ruis en Gouwswaard worden linea recta vrienden geboetseerd in je hart. Het was erg treurig te vernemen dat Bomans zes maanden na de opnames overleden is aan een hartstilstand. De Nederlands huiskamer ervaarde dit als een shock 50 jaar geleden. Ik had het gevoel dat ik pas een recente vriend ontdekt en kwijt was. Bonuspret bij het beluisteren van de niet uitgezonden geluidsfragmenten. Ik hou zeer specifiek van het taalgebruik van Ruis en de beleefdheid waarmee er geconverseerd werd. Je merkt dat er onderling een goede verstandhouding is tussen deze mensen. Ook het verschil tussen de immer diplomatische Ruis en de gepassioneerde Gouwswaard is goud waard.

Meer recensies van juffrowminoes