herkenbaar

juffrowminoes 29 februari 2024
Ik heb het audioboek beluisterd. Cynthia vertelt het zelf met een verrassend aangename stem. Het is alsof ze het niet eens voorleest, maar gewoon vertelt tegen de luisteraar.
Het boek is opgesteld in dagboekvorm en dat leest best prettig. Het is het ideale boek voor mensen die zich vragen beginnen stellen over het sociaal aanvaardbare doorzakavondje en de evidentie waarmee we dat glas wijn nemen in de avond om die lichte verdoving van de dag re bekomen. Alle gevolgen op korte termijn (kater, droge mond, hartkloppingen,..) komen uitvoerig aan bod, waardoor het zo balen is wanneer Cynthia besluit om toch heel voorzichtig enkele slokjes hier en daar te proeven. Ze evolueert van alcoholvrij naar alcoholvrijer. Na 70% van het boek te lezen heb ik hem weg gelegd, maar die eerste 70% zijn wél echt de moeite en ik zal er wel - voorlopig - naar leven. Voor de geïnteresseerden staan er ook veel tips voor alcoholvrije alternatieven.

Meer recensies van juffrowminoes