Aanrader

Justine96 26 januari 2024
Mist is het debuutroman van Bianca. Ik was heel benieuwd naar het verhaal en de schrijfstijl. Ik kan alvast meedelen dat het niet tegengevallen is.
Het verhaal heeft twee verschillende tijdspannen. Het grootste deel van het verhaal speelt zich af in het heden en soms keer je terug in het verleden. Wat ik persoonlijk een leuke afwisseling vond.
Het boek leest vlot mede door de korte hoofdstukken en door de opbouwende spanning. Hoe verder het verhaal vorderde, werd ik meer en meer nieuwsgieriger naar wat Nina ging doen/beslissen. Maar het einde van het verhaal had ik totaal niet zien aankomen. Wat een onverwachte einde!
Kortom ik kan het boek zeker aanraden en kan niet wachten tot er nog een boek uit komt van Bianca!

⭐️⭐️⭐️⭐️

Meer recensies van Justine96