Aanrader

Justine96 26 mei 2023
Toen ik het boek kreeg van Hélène was ik heel benieuwd naar wat ik kon verwachten van het verhaal. Ik kon mij er weinig bij voorstellen. De cover deed me denken aan de 'goeie ouwe tijd'.
Het boek heeft mij positief verrast. Het verhaal leest heel vlot mede door de vlotte en begrijpbare schrijfstijl van Hélène.
Het verhaal bestaat uit twee delen. Het eerste deel gaat over haar nichtje die op een vroege leeftijd gestorven is en hoe ze na haar dood blijft voortleven. Tweede deel neemt Hélène je mee voor een verhuis naar het buitenland.
Ik vond het een boeiend verhaal die luchtig geschreven is. Ik heb genoten van het verhaal. In het boek staan er ook enkele prachtige tekeningen in.
Ik zou het boek aan iedereen kunnen aanraden!

⭐️⭐️⭐️⭐️

Meer recensies van Justine96