Liefde en vertrouwen, vallen voor elkaar.

Leah krijgt de kans om een jaar op een een cruiseschip les te volgen en terwijl de hele wereld rond te varen. Het enige wat ze hiervoor moet doen is bijles geven aan een andere student. Makkelijk denk ze in de eerste plaats. Totdat ze deze student ontmoet. Het namelijk Paxton. Het enige waar hij aan denkt is samen met zijn team The Renegades de meest spectaculaire tricks en stunts uit the halen. Die dan ook nog eens online worden gezet op hun kanaal. Leah moet alles uit de kast halen om te zorgen dat hij slaagt dit jaar. Want dat is het doel. Langzaam maar zeker groeien de 2 naar elkaar toe. Ze hebben beide een trauma opgelopen in het verleden. Ook dat komt naarmate het boek vordert boven water. Maar er gebeuren ook vreemde zaken op het schip. Er is iemand bezig met een verborgen agenda. Wilder is het eerste deel van een trilogie. Deel 2 en 3 liggen klaar om te lezen. Dan zullen we zeker de andere leden leren kennen. De vlotte, beeldende schrijfstijl maakt dat het boek leest als een trein. En je wil gewoon weten hoe het verder gaat. Ik ben alweer fan.

Meer recensies van Karen Verstraeten