spannende thriller

Karin van Loenhout 02 december 2019
Ik zag het boek in de nieuwsbrief voorbij komen en had de titel al gelijk genoteerd, zo van die wil ik lezen.
Nu mocht ik het via hebban lezen, super fijn.
Luc Callanagh gaat bij de schotse politie werken, nadat hij om persoonlijke redenen weg moest bij de Franse Interpol.
Zijn moeder is franse en zijn vader een schot, dus 2 talig opgevoed, zodoende was zijn keuze voor schotland niet moeilijk.
Hier wordt hij gelijk al met een moord geconfronteerd en voor de leeuwen gegooid, samen met Ava turner komen hun beide zaken op de een of andere manier elkaar steeds tegen.
Er worden verschrikkelijke moorden gepleegd , waarbij alleen een tand of een stuk stof wordt achter gelaten.
Je weet al snel wie het gedaan heeft en toch blijft het spannend, hoe krijgen ze hem te pakken en wat voor gruwelijk heden hij allemaal doet, hoop je dat het snel opgelost wordt.
Echt een aanrader dit boek, ik wacht met spanning op het volgende deel, en dan hoop ik Luc Callanagh en Ava Turner beter te leren kennen.

Meer recensies van Karin van Loenhout