Perfecte resten

Rank 35 Gelezen 1376 Aan het lezen 64 Wil ik lezen 1410 Favoriet 77 Recensies 120
Thrillers & Spanning Artikelen 4 Lijsten 7 Spots 15 Top25's 14 Topics 1   Leesclub

Op een afgelegen plek in de Schotse Hooglanden staat een lichaam in lichterlaaie. Al wat achterblijft om het slachtoffer te kunnen identificeren zijn tanden en een reepje stof. Tegelijkertijd schreeuwt een vrouw om hulp in een afgesloten kamer ergens in Edinburgh. Het is Luc Callanachs eerste werkdag bij de Schotse politie en hij krijgt direct een moordonderzoek toegewezen. Net vertrokken bij Interpol wil hij zich graag bewijzen bij zijn nieuwe team en directe collega Ava Turner. De moordenaar is een geduchte tegenstander die vakkundig zijn sporen weet uit te wissen. Het duurt niet lang tot er nog een vrouw wordt ontvoerd; Callanach begint een race tegen de klok om het slachtoffer te vinden voordat het te laat is. Maar het daadwerkelijke lot van de ontvoerde vrouwen is gruwelijker dan Luc ooit had kunnen vermoeden.

Literaire thriller
Luc Callanach & Ava Turner (1)
Ernst de Boer Ankie Klootwijk
Ambo|Anthos