Perfecte stilte

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 101 Favoriet 1 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
In Perfecte stilte van Helen Fields, het vierde deel uit de serie, wordt het lichaam van een jonge vrouw gevonden aan de rand van Edinburgh. Wanneer de patholoog-anatoom het lijk onderzoekt, doet deze een schokkende ontdekking: uit de huid is een silhouet van een pop gesneden.
Ava Turner en Luc Callanach lijken op een dood spoor te zitten totdat er een pop in een kinderwagen wordt gevonden, van huid gemaakt, naast een achtergelaten baby. Luc en Ava realiseren zich dat de moordenaar een afschuwelijk spel speelt wanneer ze weer een vermoorde jonge vrouw aantreffen. Ieder moment kan hij opnieuw toeslaan. Kunnen Luc en Ava hem stoppen voordat hij nog een slachtoffer maakt?
Perfecte stilte van Helen Fields is het vierde deel in de spannende serie met Luc Callanach en Ava Turner. Van de eerdere delen (Perfecte resten, Perfecte prooi en Perfecte dood) werden al meer dan 20.000 exemplaren verkocht. Voor de lezers van M.J. Arlidge, Robert Bryndza en Karin Slaughter.
Over de serie:
‘Een bijzonder aangenaam team speurders.’ – Trouw
‘Een must-read voor lezers die houden van donker, dodelijk, griezelig en aangrijpend.’ – Het Parool
‘Helen Fields schrijft donkere, harde thrillers, die de grenzen van de gemoedsrust aftasten.’ – Gazet van Antwerpen

Literaire thriller
Ambo|Anthos