Perfecte prooi

Rank 126 Gelezen 1123 Aan het lezen 54 Wil ik lezen 1174 Favoriet 61 Recensies 35
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Lijsten 9 Spots 6   Topics 0

Perfecte prooi van Helen Fields is na Perfecte resten het tweede deel in de serie met inspecteurs Luc Callanach en Ava Turner in de hoofdrol. Voor de fans van de Helen Grace-serie van M.J. Arlidge. Tijdens een rockfestival valt een medewerker van een liefdadigheidsinstelling midden in het publiek dood neer. Zijn buik is met één haal opengesneden. Niemand heeft de moordenaar gezien. Een week later wordt in een vuilcontainer het lichaam van een basisschoollerares aangetroffen. Ze is gewurgd met haar eigen sjaal. Inspecteurs Ava Turner en Luc Callanach hebben geen aanknopingspunten en kunnen geen motieven vaststellen. Ze tasten in het duister, totdat blijkt dat de slachtoffers op diverse gebouwen in de stad met graffiti worden beschreven. Dan ontdekken ze dat de boodschappen geschreven zijn voordat de mensen vermoord werden en begrijpen ze dat de moordenaar zijn volgende slachtoffer zo aankondigt. Hoe onschuldiger de prooi, hoe beter… Perfecte prooi van Helen Fields is een must-read voor lezers die houden van duister, dodelijk, griezelig en aangrijpend. ‘Met Perfecte resten heeft Fields al een prachtige thriller geschreven. Perfecte prooi is zo mogelijk nóg beter.’ – Scotland Correspondent

Literaire thriller
Luc Callanach & Ava Turner (2)
Ernst de Boer Ankie Klootwijk
Ambo|Anthos
26 juni 2020
07 juli 2020

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Stefan

Katy Hebban Recensent

Edinburgh in rep en roer

door: Katy 4 likes

Tijdens een festival, omsingeld door honderden omstaanders, wordt een jongeman vermoord. Zijn buik wordt helemaal opengereten. Inspecteur Luc Callanach krijgt de zaak toegewezen. Het blijkt echter nog maar het begin van een gruwelijke reeks moorden die Edinburgh teisteren. Ondertussen komt ook de...

Reacties op: Perfecte prooi