Ongekende schrijfstijl

Kimbonefaas 04 oktober 2019 Auteur
Hex! Wat een begin. Ik werd direct meegezogen in het vreemde dorp Beek. De sfeer, de onderlinge relaties en het geheim was ze in gezamenlijkheid delen, is werkelijk goed uitgewerkt. Ik vond het boek niet eng, wel heel vermakelijk. Thomas zijn schrijfstijl is feilloos en zeer aantrekkelijk om door te lezen. Het verhaal is pakkend en ik heb meermaals langer doorgelezen, terwijl ik eigenlijk iets anders moest doen. Taakgericht als dat ik ben, is dat zeker een prestatie.
Het einde kon me helaas minder bekoren, zonder in spoilers te vervallen wil ik er alleen over zeggen dat ik het wat snel vond geschreven, uiteraard is dit compleet gevoelsmatig.
Conclussie: een must read, sterk verhaal en een zeer aantrekkelijke schrijfstijl. Ik zal dit boek absoluut aanraden.

Meer recensies van Kimbonefaas