David Baldacci's The Finisher - Sprong in de wildernis

Kirsten Schmidt 14 september 2015
Na het lezen van deel 1, 'Vechten voor de waarheid', kon ik niet wachten tot deel twee er was. Toen het dan eindelijk in de boekhandel lag heb ik het direct aangeschaft.
Zojuist het boek uitgelezen en het was zeer zeker de moeite waard. Wat een prachtig verhaal is dit toch. Het zal mij niets verbazen als deze serie in de toekomst als film of serie te zien is.
Vanaf het eerste moment zit je weer in het verhaal waar deel 1 geëindigd is. Toch is dit ook een boek waarbij je deel 1 niet perse gelezen hoeft te hebben. Je zit in no-time in het verhaal en het blijft je vasthouden tot de laatste letter.
De spanningsopbouw is wederom erg goed gedaan en voor hen die het eerste deel niet hebben gelezen zul je even moeten wennen aan de benamingen voor de karakters. Voor hen die deel 1 wel hebben gelezen stap je zonder enige moeite de wereld van Vega Jane binnen. Ik hoop dat een eventuele deel 3 niet al te lang op zich laat wachten :D

Ook bij dit deel zeg ik: "Baldacci ... Keep up the great writing!"

Meer recensies van Kirsten Schmidt