Koud bloed

lana93 25 oktober 2020

Het begin is al meteen spannend, een koffer waar een lijk in zit, en niet zomaar een lijk, het mannelijk lichaam is in stukken gesneden zodat het zeker past, kort erna komen we ook te weten dat er nog zo een koffer met een lichaam is maar dan dat van een vrouw .
Gruwelijk, wat ik super tof vind zijn de flashbacks naar 2016-2017, waar Max en Nina hun verhaal afspeelt, (de serie moordenaars), hoe is Nina zo geworden, Max doet zijn eerste moord op de verkrachter van Nina, toch blijven ze samen omdat zij niet zonder hem kan, de tweede moord op een man die ze aangereden hebben, hij is nog niet dood maar toch krijgt Max Nina zo ver dat ze nu zelf in de fout gaat en hem vermoord, liefde maakt blind zeggen ze. Ook een super spannend moment toen Erika de drugs moest vervoeren en werd aangereden door de mannetjes van Nils, iemand met wie ze al jaren samenwerkt.
Hoe dieper ik in het verhaal kom hoe beter het wordt, met veel verrassende momenten.
Dit boek krijgt van mij de 5 sterren

Meer recensies van lana93