Het derde boek van Jane Casey is een onderhoudende thriller, maar geen hoogvlieger. Het boek is een hernieuwde kennismaking met Meave. Het eerste boek over haar Brandbaar las ik uiteindelijk nooit uit, maar dit boek valt iets beter in de smaak. In het begin komt ook dit boek wat moeizaam op gang maar de tweede helft geeft toch nog een aardige afsluiting. Meave is een onzekere vrouw die werkt voor de politie. Ze werkt samen met een niet al te vriendelijke collega. Alle clichés komen langs in hun zoektocht naar de moordenaar van een tweetal pedofielen. Het is een interessant gegeven en wordt bijzonder uitgewerkt. Wanneer je er niet teveel van verwacht is dit een boek wat lekker wegleest.

Meer recensies van Lies van Haaster-Temme