Een fantastisch goed geschreven verhaal dat je als lezer voorbij de grenzen van je eigen verbeelding brengt!

Lieve van looy 19 oktober 2021
Het eerste dystopie sc- fiction verhaal voor young adults dat ik las en ik kan alleen maar zeggen...dit proeft naar meer.
Het verhaal speelt zich af in de toekomst, ruim 600 jaar later.
Het verhaal bezorgt je een angstaanjagende blik in een mogelijke toekomst.
Pen beschrijft deze wereld zo realistisch door de karaktervolle personnages en hoogtechnologische zaken alsof het voelt alsof je je in die tijd waant.
Een verhaal vol actie, romantiek en bloederig geweld, met goed uitgeschreven verhalen die je als lezer je voorbij de grenzen van je eigen verbeelding brengt.
Ik heb enorm genoten van het boek en kijk uit naar het tweede deel te ontdekken wie of wat er werkelijk achter de verdwijning van Kim zit.

Meer recensies van Lieve van looy