‘’Waarom praat ze toch niet?! Zou ze het niet gedaan hebben?’’

lilian-sleman 11 maart 2019
Aller eerst wat een bijzonder boek. Voor je begint met het lezen van mijn recensie: het is een aanrader echt!

Ik begon het boek met hoge verwachtingen. Het boek sprak me super erg aan en ik wou het gelijk lezen en daar begon ik dan.

Stel je voor dat er een vrouw is die haar man vermoord maar daarna nooit meer met een woord praat. Niks helemaal niks! Hoe kan je 6 jaar lang niks meer zeggen? Wat gaat er allemaal in het hoofd van deze vrouw om? Ik zou gek worden uit frustratie. Daar is Theo dan, de man die haar gaat helpen praten..

Het verhaal is erg mooi opgebouwd. Af en toe lees je dagboekfragmenten van Alicia en dat brengt je terug in de tijd, ik werd enorm nieuwsgierig naar haar en wat daar zich nou had afgespeeld.

Het is een erg spannend boek vol psychologie. Het boek wordt steeds spannender en je wilt steeds meer weten van Alicia. De ontknoping is zeeeer verrassend. Het eind is mooi in elkaar geweven en opeens valt het kwartje! Echt een erg mooi boek!

Ik was stiekem een beetje teleurgesteld, had veel groters verwacht in mijn eigen fantasie droomde ik al over een mega eind, daarom 4*, maar dat haalt niet weg dat ik het een super boek vond met een goed eind!

Meer recensies van lilian-sleman