Een heerlijk magisch boek

LinLunLot 05 augustus 2019
Wat is dit een heerlijk boek om te lezen. Dit boek over magie en vriendschap leest heerlijk weg, heeft humor en eenmaal begonnen met lezen wil je blijven lezen. Fee is de hoofdpersoon in dit boek. Haar opa begint haar net wat dingen te vertellen over magie als hij plotseling overlijdt. Fee erft een grote boekenverzameling met maar liefst 499 boeken. Maar haar vader verkoopt deze boeken meteen aan een niet al te aardige man. Zoals het aantal boeken doet vermoeden, moet er toch nog 1 zijn. Een belangrijk boek waardoor Fee steeds meer en meer in de magische wereld terecht komt. Met grappige raadsels overwint ze de draak bijvoorbeeld. Fee ontdekt ook haar ware vrienden en samen met haar vrienden zetten ze alles op alles om de boeken terug te krijgen. We gaan snel beginnen met lezen in deel 2

Meer recensies van LinLunLot