Geweldig boek net zoals Sterrenhemel!

Lisa ter Maat 18 maart 2015
Sterrenregen is het vervolg op Sterrenhemel. In het boek Sterrenhemel wordt het uit Sky’s ogen verteld. Maar in Sterrenregen uit die van Dean (Holder).

Toch vind ik het eens mooi om het ook eens te lezen uit de ogen van iemand anders. Je komt dit namelijk niet vaak voor dat het ook anders wordt geschreven. Soms denk je wel eens goh hoe zou het toch zijn uit zijn/haar ogen? En bij dit verhaal kan je gewoon lezen hoe hij het ervaart.
Het is toch totaal anders dan je verwacht. Maar je moet soms ook echt even goed na denken hoe het ookal weer zat. Je moet hem echt als 2e boek lezen want, anders volg je het niet helemaal en mis je stukken en dat zou zonder zijn. Dit boek is net zo geweldig als Sterrenregen.

Holder denkt dat hij Hope eindelijk heeft gevonden maar als hij haar aanspreekt en haar identiteit kaart laat zien is het Hope niet maar Sky. Hij denkt dat hij totaal gek aan het worden is. Maar als hij tijdens het hardlopen haar voor zijn huis ziet staan moet het een wonder zijn.
Hij is totaal verliefd op haar. Maar wilt het niet toegeven. Eerst moet hij haar ooit de waarheid nog vertellen. Vertelt hij het haar nog? Of komt ze er zelf achter?

Het mooiste van het hele boek vind ik de afscheidsbrief van Lesslie.
Ze draagt een geheim met zich mee samen met haar moeder.

Ik raad dit boek aan iedereen aan. En vooral ook aan de mensen wie sterrenhemel hebben gelezen.
Want het verhaal van Dean Holder is totaal anders en totaal wat je niet verwacht.
Daarom krijgt ook dit boek van mij 5 sterren!

Meer recensies van Lisa ter Maat