zeer snel uitgelezen

Lore D. 23 augustus 2017
Ik had de serie al gezien voordat ik hem begon te lezen. De serie zelf vond ik zo goed, dus ben ik direct naar de bib gegaan om dit boek te lezen en het was echt geen teleurstelling.
In het begin was het wel moeilijk om te volgen omdat er een soort prololoog was en die vond ik nogal ingewikkeld. Het boek zelf is ook ingewikkeld , zeker als je de serie nog niet hebt gezien omdat er super veel personages zijn.
Dat is dus ook soms wel verwarrend, zelfs voor mij en ik heb het eerste seizoen zeker al 7 keer bekeken.
Het is wel heel mooi en super spannend. Het is een moeilijk boek om weg te leggen omdat je echt persé wilt weten wat er allemaal nog zal gebeuren.
En dat is goed want het is een heel dik boek, wat sommigen dus zeker zal afschrikken, maar het is de moeite waard en het wordt heel rap uitgelezen !!!

Meer recensies van Lore D.