realistisch goed

Lore D. 07 juni 2017
Sloane, is een meisje die leeft in een wereld waar zelfmoord een gewoonte is geworden. Daarom had de regering 'het programma' opgestart, daar wordt iedereen naartoe gestuurd die depressief is of depressief aan het worden is.
Sloane wil daar niet terecht komen, maar wanneer haar vriendje James terugkomt uit 'het programma', en haar niet meer herkend, wordt ze helemaal emotioneel en wordt ze opgenomen in 'het programma'.

Dit boek gaat over een zwaar thema, waardoor ik niet echt aangesproken werd om dit te lezen, maar het boek is zo goed geschreven dat je het geen moment kan wegleggen.
Je kan je door de vlotte schrijfstijl echt inleven in het verhaal en het is zo realistisch geschreven dat je echt alles begrijpt uit het boek.

Dit is een echte aanrader
(ondertussen heb ik het 2de boek ook al gelezen, en die is misschien nog wel spannender dan dit boek, dus echt een serie die ik kan aanraden)!!

Meer recensies van Lore D.