De reclame belooft meer.......

Lydia1Muy 11 augustus 2019
Ben met enthousiast begonnen aan dit boek en het begint interessant. Heeft alles in zich, bergen, spanning, ongeluk enzovoort. Kon mij niet inleven met de hoofdpersonen en dan wordt het moeilijk. Zeer vooruitstrevend dat er bewust is gekozen voor heren, maar voor mij werkt het niet. De bizarheid van het verhaal deed mij afhaken. Dat ligt geheel aan mij en het boek is eigenlijk ook niet echt spannend, het is kunstmatig. Zo zie ge maar dat veel reclame een boek goed kan oppompen, maar eindelijk de lezer behoorlijk kan teleurstellen. Ik vind sowieso de ranking op Hebban geen garantie voor een goed boek en dat komt waarschijnlijk omdat deze plaatsen "gekocht" zijn. In mijn leesgroep hoor ik deze klachten ook en gezien mijn ervaringen met dit boek, hoop ik bij het volgende voor beter.

Meer recensies van Lydia1Muy