Heerlijk boek

MadelonNK 04 februari 2020
Ik bleef de bladzijden omslaan...gewoon omdat ik wilde weten hoe het afliep. Het is misschien niet het meest hoogstaande verhaal, maar het boeide me van begin tot eind. In eerste instantie werd ik wat afgeschrikt door de bladspiegel. Die bleek mee te vallen toen ik eenmaal was begonnen. Het verhaal van Alice verloopt chronologisch en met flash backs vanuit verschillende personages komen we als lezer achter de verhalen uit het verleden. De levensfasen van Alice wisselen zich op het juiste moment af, dus een bepaalde fase duurt nooit echt te lang. En eigenlijk vind ik het ook wel een bijzonder verhaal als je kijkt naar hoe de personages met elkaar verbonden zijn. Er zou zomaar een vervolg op kunnen zijn (ik heb niet gecheckt of dat er al is).

Meer recensies van MadelonNK