Een moeizaam begin.

Mama-Jellie 06 juli 2020
Eind vorig jaar was ik de gelukkige winnares van de eerste 2 delen van de trilogie. De covers spraken mij aan en het verhaal ook. Toen ik de boeken binnen kreeg ben ik dan ook vrij vlot daarin in begonnen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik moeite heb met lange woorden of maken die mij niet zo bekend voorkomen of klinken. Daardoor had ik echt moeite om ookn het boek te komen en ging het lezen niet zo snel als ik gewend ben.

Hoe verder ik kwam hoe beter het gelukkig ging. Het verhaal is na de soms ongebruikelijke maken goed geschreven en leest verder ook wel vlot. Wat mij opviel is dat er in het begin soms ineens een tijdssprong werd gemaakt die ik niet zo snel zag. Gelukkig werden die later of kleiner of beter aangeduid.

Ondanks het begin heb ik het boek met plezier gelezen en gelijk begonnen in deel 2. Wat gelijk in de smaak viel. Ben zeer benieuwd naar dat verhaal en hoe het verder zich zal ontwikkelen. Dus deel 3 wordt zeker aangeschaft.

Meer recensies van Mama-Jellie