Beetje langdradig

Shana 04 maart 2023
Wanneer je grootste liefde verliest, hoe ga je hier dan mee om? Kan je je een weg banen om de moed bij elkaar te rapen en verder te gaan?

Wanneer Lydia haar verloofde verliest moet ze zichzelf erdoor zien te spartelen met de steun van haar moeder, zus en haar beste vriend. Maar is dit voldoende?

Het is een heel mooi verhaal geschreven over een rouwproces, ik moet het de schrijfster nageven dat ze ondanks het toch wel zware onderwerp ze het verhaal op een bepaalde manier toch luchtig heeft kunnen schrijven.
Naar mijn gevoel kunnen mensen in deze situatie ook kracht halen uit het verhaal van Lydia.

Ondanks dat ik het een heel mooi boek vond toch maar 3 sterren voor mij, langdradig, jammer genoeg. Tot ongeveer over de helft van het boek kwam ik er maar niet helemaal in, veel heen en weer geslinger.
Ook had ik een klein erger puntje toen er onbegrip kwam omdat Lydia eventjes voor haarzelf koos toen dat nodig was en naar Kroatiƫ vertrok. Maar dat is persoonlijk voor mij natuurlijk.
Al bij al, top verhaal, had voor mezelf alleen wat korter mogen zijn of het einde wat meer uitgeschreven want wat een top einde!
Had het zelf niet beter kunnen verzinnen.

Meer recensies van Shana