De spaanse liefdesleugen

Mandyy 06 november 2022
Ik heb mee mogen lezen met de leesclub van de Spaanse liefdesleugen.
Door de tiktok ‘hype’ ben ik erg benieuwd geworden naar het boek….

Als de zus van Catalina gaat trouwen moet ze weer terug naar haar geboorteland Spanje voor de bruiloft. Er is alleen één dingetje….. haar ex is de broer van de bruidegom. Hoe gaat ze iedereen overtuigen dat ze over haar ex heen is?
Haar irritante, arrogante maar knappe collega Aaron bied zich aan om mee te gaan naar spanje als haar nieuwe vriend, nadat ze haar familie heeft wijsgemaakt dat ze een nieuwe vriend heeft in Amerika.
Waarom bied Aaron zichzelf aan, terwijl hij al vaak genoeg heeft laten merken dat hij Catalina absoluut niet mag?
En als ze hem toch meeneemt, hoe overtuigd ze iedereen dat ze een ‘echt’ koppel zijn?

Toen het boek binnen kwam viel het mij op dat het best een dik boek was, maar door de voorkant trok het mij om er gelijk in te beginnen. In de opbouw leer je Catalina goed kennen maar ik vond hem best langzaam op gang komen door het welles/nietes spelletje van Catalina en Aaron.
Na eenmaal afgesproken toch mee te gaan en eenmaal in Spanje ging het heel vlot en las het heel lekker weg.
De chemie tussen Catalina en Aaron is heel goed beschreven.
Het verhaal is vanuit Catalina geschreven, maar ook Aaron leer je goed kennen.

Al met al een heerlijk romantisch haters-to lovers boek dat je meeneemt vanaf de eerste pagina.

Meer recensies van Mandyy