Wat een verschrikking

Wat begon als een best goede serie, waarvan ik wilde weten waar het heen ging omdat ik verschillende voorspellingen had gedaan, maakte dit boek dat ik het door de kamer wilde gooien.
America is met het hoofdstuk vervelender. Het is natuurlijk knap lastig als je twee mannen tegelijk leuk vindt, maar serieus, dit was een verschrikking om te lezen.

Het verhaal van Marlee daarentegen is een stuk interessanter. Het is fijn dat ze terugkomt en er aandacht aan haar wordt gegeven, gezien het verhaal het absoluut nodig heeft.
Er zitten pluspuntjes aan het boek waardoor ik hem wel uit heb gelezen. De stijl is vlot en leest fijn weg; voor je het weet ben je weer twee hoofdstukken verder.
Voor mij is het dramagehalte te hoog, maar gezien er een heleboel fans zijn heeft Kiera hier een knap staaltje werk neergezet. Wat er precies in dit boek zit waardoor ze zo verslaafd zijn en het zo prijzen, daar ben ik echter nog niet achter.

Meer recensies van Margreet Kloosterman-Holsappel