Dapper..

Maria1952 13 juni 2019
Ik wilde het boek al een hele tijd kopen. Maar het kwam er niet van. Slaat natuurlijk nergens op, want ik kocht wel andere boeken. Maar och het had zo'n haast niet. Martine zou wel weer terug op tv komen vroeger of later.
Maar dan ineens is Martine er niet meer... Ze is overleden. Ik kan het, nu twee weken later, nog steeds niet bevatten. En nu heb ik het boek wel ineens gekocht.
Wanneer ik het allemaal lees hoor ik haar stem als het ware het verhaal vertellen. Martine had zo'n prettige stem vond ik altijd. Kon ook van die typische Martine Bijl dingen zeggen.
En dat lees ik nu allemaal...
Haar gevecht.. Haar wanen.. De therapieën .. Het verliezen...
Ik zou nu willen dat ik het boek eerder had gelezen En dat ik je een kaartje had durven sturen met daarop..
Dappere Martine.
Dankjewel dat je ons in jou hoofd hebt toegelaten. Dankjewel.

Ben blij dat ik het nu gelezen heb. Maar wel met een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen

Ik hoop dat ze nu eindelijk verlost is van ET en de Zwarte Deken.
En Winny de Poeh... Tja Winny de Poeh bekijk ik nu ook heel anders

Meer recensies van Maria1952