Tijdloos

Maria1952 23 juni 2019
Toen het boek destijds uitkwam kocht ik het als verjaardagscadeau voor mijn vader. Ik weet nog hoe blij hij er mee was en het boek meerdere keren las. Toen de film uitkwam met oa Steve McQueen en Dustin Hoffman ben ik die met mijn vader in de bioscoop gaan kijken.
Maar nog steeds had ik het boek niet gelezen. In 1991 overleed mijn vader en al zijn boeken kreeg ik. En daar stond Papillon in mijn boekenkast. Tijd om het te gaan lezen. Mijn vader was het blijkbaar ook weer eens gaan herlezen. Want tussen een van de bladzijden zat een lucifer als soort van boekenlegger.
Die zit er trouwens nog steeds tussen. Het boek heb ik ook meerdere keren gelezen. Het blijft een tijdloos en goed boek.
Met karakters waar ik nog steeds sympathie voor heb

Meer recensies van Maria1952