Powerfood, Yoga & Meditatie van Tara Stiles

Marianne 02 maart 2019
Ik heb het boek gekocht en ben neergeploft op de bank, haal het boek uit de verpakking en ik geniet ooooh wat geniet ik van dit boek, van voor tot achter, van de tips, de foto’s, haar verhaal enz.

Het boek begint met een gedeelte inspiratie, dan volgt er een deel met Yogaseries, een deel over gezonde voeding en het boek sluit af met een 30 dagen plan, alles ineen zeg maar.

Haar belangrijkste advies is luisteren naar je eigen behoefte, jij bepaalt je eigen regels, je hoeft ze niet klakkeloos te volgen. En dat is wat mij ook zo aanspreekt. Ieder mens is nu eenmaal anders, ieder lichaam is anders, afhankelijk van leeftijd, cultuur enz.

Het mooie is, dat ik vaker zelf gedacht heb om een boek te schrijven en zó zou ik dat nu ook doen, deze onderdelen integreren in een boek zodat Yoga en gezonde voeding gewoon je dagelijkse levensstijl wordt. Yoga in brede zin van het woord.

Als yogaliefhebber is dit boek echt een Must have!

Meer recensies van Marianne