Leuk boek

Zo na bloemen op zolder moest ik even een lekker luchtig boek lezen hoor..een heerlijke roman van Lauren Weisberger..

.ik heb wel vaker een boek van deze schrijfster Lauren Weisberger gelezen zoals:
De duivel draagt prada
Chanel en Chic
Champagne in chateau Marmout
En de Wraak van Prada
Zijn leuk om te lezen voor tussendoor wat voorspelbaar maar dat is niet erg..

Love game gaat over Charlie Silver die hard werkt als tenister ze wil aan de top komen,maar dan krijgt ze een zware blessure en dan is er de vraag komt het goed..
Ze besluit het anders aan te pakken ontslaat haar coach en vriendin en neemt de meedogenloze Todd Felner aan hij pakt haar keihard aan geeft haar een sexy imago maakt een ster van Charly en ze komt aan de top..
Maar is ze nu wel gelukkig met haar nieuwe levensstijl als ze haar vader en vrienden weinig ziet en merkt dat het een keiharden nepwereld is waar ze nu in leeft...

Meer recensies van Marijke Minnes Den Haan