Magistraal verhaal

Mario Kuijpers 29 april 2015
De eeuwige bron.

Een dikke pil maar gemakkelijk door te slikken. Een verhaal vol wendingen en met een diepgang die duizelingwekkend is.
Ophouden met lezen was bijna ondoenlijk, zo benieuwd was ik naar de afloop van de vele ontwikkelingen ...
Het verhaal staat bol van de vele herkenbare verhaallijnen maar is toch zo magistraal vertelt dat je telkens verrast wordt door de diepere boodschappen die in dit boek verstopt zitten.
De hoofdpersonen lijken in het begin verwende, vervelende mensen te zijn maar gaandeweg veranderd het beeld van deze personen doordat het beeld om hen heen veranderd en daardoor ook mijn beeld op de wereld om mij heen.
Zelden zo'n indrukwekkend verhaal gelezen dat ook nog eens een grote invloed heeft op hoe ik mijn eigen leven vorm wil geven.

Na het lezen van dit boek is mijn kijk op de wereld drastisch veranderd.
Waarschuwingen te over ....dus denk niet te lang na voordat je besluit om dit boek te gaan lezen ;)

MK2015

Meer recensies van Mario Kuijpers