Spannende psychologische thriller!

Hannah en Jack zijn al een tijd samen, maar hoe goed kent Hannah Jack? En waarom is Jack zo teruggetrokken? Er zijn 2 verhaallijnen, een die je heel genuanceerd het verhaal van Jack verteld en de ander die in het heden speelt en je het hier en nu laat zien. Heel mooi gedaan en dat brengt ook de spanning in het verhaal. De spanning die psychologich is. Pretty boy is een goede titel voor het boek, maar dat weet je pas als je het gelezen hebt. Het is een heel mooie thriller met veel emotionele diepgang ook. Welke mij soms een brok in de keel bezorgde. Ik heb het boek met een zucht dichtgeslagen, want de plot is supergoed en het einde bezorgde me kippenvel. Lezen dat boek!

Meer recensies van Mariska van Velsen