Leuk, veelbelovend, maar net niet af.

Marjolijnleest 27 augustus 2020
Met veel plezier aan dit boek begonnen. Verhaallijn, setting en stijl passen in mijn straatje. Het boek leest heerlijk weg en als eerste boek in een serie belooft het echt wat te worden. Langzame start waarin mijn aandacht wordt vastgehouden, omdat ik wil weten wat er toch in de verbroken relatie is gebeurd. Dit wachten wordt opgevuld door het vele klussen in het boek. Veel herhaling, platte personages (als je weken met elkaar optrekt blijft je je buurvrouw toch niet “Mevrouw Pasveer” noemen) en soms opeens van de hak op de tak springend.... is het boek opeens uit. Toch veel belovend door de setting. Voor Jenny Colgan liefhebbers zeker uit te proberen. Met de hoop dat de personages zich ontwikkelen heeft deze serie zeker potentie.

Meer recensies van Marjolijnleest