verdraaid

Marly 04 mei 2020
ik ben niet de persoon die vlug een recensie schrijft maar bij dit boek moet ik even mijn 'ding' kwijt! dit is een goed boek maar om in schreeuwerige hoofdletters te melden dat dit het geweldigste boek ooit is, nou ja, misschien moet men het niet een thriller maar SF/fantasy noemen.
er zijn heel wat plots maar na twee derde van het boek had ik het wel gehad. en ik vermoed dat dat schrijver zelf naar het einde toe het ook wat moeilijk kreeg. het einde komt dan ook ineens nogal abrupt. de personages zijn ofwel onmenselijk of supermensen. ze overleven de grootste verwondingen. ik vind het boek nogal ongeloofwaardig maar toch spannend en eens je er in begonnen bent wil je het zo vlug mogelijk uit!

Meer recensies van Marly