Een goed begin

Martijn028 21 november 2019
Ik schrijf een recensie over dit boek maar niet over het boek als een alleenstaand boek maar als onderdeel van de hele saga. Robert is namelijk een groeiende schrijver en dat kan je heel goed merken als je alle vier de delen leest omdat hij zich duidelijk al schrijvend ontwikkelt en zijn boeken naar een hoger niveau brengt. Het boek De Anumoria Initiatie is op zichzelf niet heel sterk en kan soms wat makkelijk zijn, wat de Hebban recensent ook in haar recensie schrijf, maar er zit ontzettend veel potentieel in het verhaal en dat merk je goed bij deel 3. Het verhaal is heel helder en goed te volgen en de plaatsen en situaties zijn heel herkenbaar. Kortom een lekker boek om te lezen en je uit je dagelijkse bezigheden te halen.

Ik wil iedereen die aan dit boek begint adviseren om door te lezen in de reeks omdat ik het boek te zie als een inleiding naar iets groters en beters.

Meer recensies van Martijn028