2cf4aa9ddc5a82a9331ccd419b5fe1d97e76de35

Helyx

Rank 284 Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 1 Recensies 1
Fantasy & SF Top25's 1   Topics 0

Nadat Tom en zijn vrienden het ruimteschip van Jerem Quint tot in de holle planeet Urubin hebben gevolgd, nemen de Levensstenen in Panta en Shantea hun lichaam over. Willoos vliegen ze naar het paleis van Delfinia waar edelstenen versies van Akuakai en Sirenia klaarstaan om hun ziel over te nemen. Wanneer Tom en Infinia in het paleis arriveren om hun vrienden te redden, is ook Infinia niet meer zichzelf en staat Tom er ineens alleen voor. Bij het verschijnen van Caball, een mysterieuze zwarte paardman met schizofrene trekjes, neemt Toms leven een drastische wending. Op gruwelijke wijze wordt hij gedwongen om samen met Caball en Shantea een tijdruimtevortex binnen te gaan. Ze arriveren in een grot die Tom en Shantea bekend voorkomt. Dan verschijnt er vanuit het niets een tweede Shantea, met naast haar Toms overleden vader. De verwarring is pas echt compleet wanneer Tom geconfronteerd wordt met zijn eigen evenbeeld dat het dode lichaam van Jenny in zijn armen draagt. Reactie op de Segrijn & Sotalia boeken 3 - Fenyx: "Bijman heeft met Fenyx weer een rasechte tour de force achter de rug. Zoals het perfect bij hem past: een stevige pil met mooi opgevulde pagina's vol verwondering, mysterie en spanning. Deze bijzonder gepassioneerde schrijver neemt je veilig mee op reis en tovert vlotweg de ene na de andere plotwending uit de mouwen. Vergelding, trouweloosheid, liefde, emoties, leed en ontgoocheling. Dit alles komt aan bod.' (Guy Doms - Hebban)

Fantasy & SF
Segrijn & Sotalia (4)
Zilverbron
26 november 2019
9789463081924

Lezersrecensies (1)

Recensie nog niet gereed

door: Martijn028 1 like
Ik ben deze nu aan het lezen dus update ik deze recensie later nog. Ik heb al langere tijd hierop gewacht en weet nu al dat ik niet op deel 5 kan wachten.