Penelope vs Rebel

Meebje79 17 september 2019
Het laatste deel alweer. De andere twee delen echt in een adem uitgelezen.

Dat had ik met dit boek niet gelijk.
In Las Vegas begint het daar ontmoet Penna, Cruz in een bar. Halen ze samen een gevaarlijk stunt uit. Met alle gevolgen van dien.
Penna krijgt hierdoor meer zelfvertrouwen na haar erenstige ongeluk waar ze in deel twee bij betrokken raak.
Het leuke is dat we ook Josh en Ember even tegenkomt uit de Fight & Glory serie van Rebecca Yarros.

Op het cruise schip komen Penna aka Rebel en Cruz elkaar weer tegen. Alleen zijn ze nu leraar en leerling en dat gaat niet samen. Maar je gevoel en hart laat je niet altijd leiden door wat kan. Cruz wil ook het liefst bij Penelope zijn. Aandacht van de heren heeft Rebel genoeg.
Als ze bij Cruz is dan laat ze de echte Penelope zien. De meeste stuns zijn echt super gaaf maar ook heel gevaarlijk.
Cruz is bij elke stunt bezorgt over Penelope en Penna wil juist weer in haar oude ritme terugkomen. Want ze is niet voor niets Rebel.
Met hulp en liefde van Cruz gaat dit ook met up's en downs die je in alle relaties ziet voorkomen. Vertrouwen en liefde op en top.
Totdat hun geheime relatie uitkomt. Daarna gaat het in een stroomversnelling en vind ik het een beetje ongeloofwaardig.

Gelukkig voor de lezers gaat het verhaal verder en maakt Yarros een waardig einde aan het boek en de serie. Wat heel leuk is dat je dan weer 5 jaar verder bent en je het toekomst plaatje kan lezen.
Je kan heerlijk wegdromen met dit boek en deze serie. Raad het zeker aan als je van een romantisch verhaal wil lezen!

Meer recensies van Meebje79