Superspannend

Katrien1965 17 mei 2023
Het is een boek geschreven in een vlotte pen waardoor je het boek slecht kunt wegleggen.Je wordt direct meegezogen in het verhaal waardoor je verder wilt lezen. Dus begin eraan als je wat tijd hebt.
Kate vertrekt op een ski kamp als begeleiding, haar vriendin Wendy heeft moeten afhaken. Ze rijdt mee met een collega van Wendy, Amber genaamd, ook Ambers vriend Elias rijdt mee. Er is nog iemand die meegaat, Tristan genaamd. Eigenlijk rijdt ze met 3 vreemden mee. In de verhaallijn krijg je de avonturen van Kate en Tristan te lezen maar je leest ook de fantasieën van de moordenaar. Ze zijn nog maar juist aangekomen op hun bestemming en er wordt een moord gepleegd. Iedereen is eigenlijk verdacht. Kate krijgt een plaatsje samen met Tristan op de kamer maar moet ze hem vertrouwen of wantrouwen? Ondertussen zijn de kinderen van het kamp ook aangekomen. Allemaal zeer spannend! Amber maakt Tristan verdacht tov Kate. Als de kinderen er zijn wordt er een tweede moord gepleegd. Doordat er ondertussen ook een sneeuwstorm bezig is, worden de kinderen naar huis gestuurd en weten ze niets van de moord. Door de sneeuwstorm worden er ook skiliften gesloten. Iedereen wordt ondervraagt, iedereen is verdacht. Er valt een derde dode, nog meer argwaan, nog meer onderzoek. Op het einde de grote climax met nog heel wat spanning. Dit is het eerste deel van een trio, wel apart te lezen al heb ik de voorkeur van ze in volgorde te lezen.
Als je van spanning houdt is het een topboek.

Meer recensies van Katrien1965