Hartverwarmend

MienkeFijen 04 januari 2022 Auteur
Dit verhaal leest heerlijk weg zo op een druilerige middag begin januari. Caro en haar vriend Felix hebben een adempauze ingelast op initiatief van Felix. Controlfreak Caro verblijft noodgedwongen tijdelijk in een kamer boven Beachclub Esperanza, die tijdens de wintermaanden gesloten is. Als de verwarming het begeeft is daar de directe maar goudeerlijke David die haar te hulp schiet. Chantal Claassen weet als geen ander de personages in haar verhaal met een passend karakter gestalte te geven. Ergernissen, humor en romantiek wisselen elkaar af in winterse sferen. De scène op de schaatsbaan zie je gewoon helemaal voor je en je ruikt bij wijze van spreken de glühwein, warme chocomel en wafels. Ik krijg spontaan zin om de schaatsen onder te binden. Ik heb weer enorm genoten van dit korte verhaal van Chantal en kan niet wachten tot 'Briefpost' verschijnt.

Meer recensies van MienkeFijen