Sterk tweede deel!

Mike Bakker 02 juni 2020
Smoky Barret is terug. Hoewel het relatief oude boeken zijn, heb ik vrij recent pas het eerste deel 'De stilte van de hel' gelezen. Een ontzettend sterk eerste deel, waarbij het tweede deel dan vaak tegenvalt. Daarvan is wat mij betreft in dit geval geen enkele sprake.

Zelden heb ik boeken gelezen waarbij een auteur zulke gruwelijke bad guys tot leven brengt. Daarnaast zijn de karakters uit deel 1 bijzonder leuke karakters en zijn ook de nieuwe personages erg interessant.

Oké, dan toch een heel klein minpuntje. Op het eind gaat het ineens wel erg snel van de hak op de tak, maar dat is muggenziften. Dit heeft me eigenlijk helemaal niet gestoord. Gelet op dit laatste puntje is het eerste deel toch iets sterker, maar dat neemt niet weg dat ik ook dit boek iedereen die van het genre houdt, aanraad.

Meer recensies van Mike Bakker