Het gezicht van de dood

Rank 2471 Gelezen 526 Aan het lezen 11 Wil ik lezen 218 Favoriet 44 Recensies 27
Thrillers & Spanning Lijsten 1 Spots 1 Hebban 1000 422   Topics 0

Het meisje is zestien jaar oud. Ze heet Sarah, bevindt zich op de plaats delict van een gruwelijke, drievoudige moord en houdt een pistool tegen haar hoofd gedrukt. Ze beweert tegenover de politie dat 'de Vreemdeling' haar adoptiegezin heeft vermoord. Dat hij haar al haar hele leven achtervolgt en iedereen vermoordt van wie ze houdt. En dat niemand haar gelooft. En dat klopt, niemand gelooft haar. Tot nu toe.. Special Agent Smoky Barrett heeft de leiding over CASMIRC, een speciale FBIeenheid die zich bezighoudt met het opsporen van seriemoordenaars. Het team is door haar persoonlijk samengesteld uit de beste specialisten uit de nationale misdaadbestrijding. Ze zijn net zo geobsedeerd en vasthoudend als de psychopaten op wie zij jacht maken. En deze zaak zal het uiterste van hen vergen. Want een nieuwe, wrede, dubbele moord toont aan dat deze seriemoordenaar op een missie is en verdergaat dan welke moordenaar dan ook.

Thriller
13 februari 2010

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

De erfzonde in thrillervorm

door: Eric Diepvens 1 like
Cody McFadyen werd in 1968 in Texas, USA geboren. Na eerst een aantal baantjes te hebben gehad in de witte sector, probeerde hij met een eigen bedrijfje zijn weg te vinden in de informaticawereld. Zo ontwierp hij onder andere websites en hielp hij mee bij het ontwikkelen van computerspelletjes....

Reacties op: Het gezicht van de dood