Spannend

Miranda 30 september 2017
Duizend hoog begint al met een proloog waardoor je snel verder wil lezen. Er valt iemand van een duizend hoge toren. Is er een ongeluk gebeurd of was het opzet? Om hier achter te komen moet je verder lezen. Het boek gaan na de proloog twee maanden terug.

In Duizend hoog worden 5 tieners gevolgd. Ze wonen alle 5 in een toren van Duizend Hoog, allemaal op een andere verdieping. De toren word steeds smaller, hoe hoger je komt hoe minder mensen er op de etage wonen.

Dit boek verteld het verhaal van Avery ( Avery is het meisje van de duizendste etage dat genetisch perfect is ontworpen en dat alles lijkt te hebben. Maar is dit ook zo?), Eris (Eris is het meisje dat een zorgeloos leventje lijkt te hebben. Maar van de één op andere dag stort dit allemaal in.), Leda (Leda is het meisje dat in het geheim verslaafd is aan drugs en aan een jongen die ze beter nooit had kunnen aanraken), Watt ( Watt is een techgenie en woont op een veel lagere etage. hij heeft een groot geheim: hij weet alles van iedereen.) en Rylin ( Rylin is een meisje van de lagere etages met een baan op een van de hoogste verdiepingen.)

Het was een heerlijk boek om te lezen met een hoog soap gevoel. Ik kan niet wachten op het vervolg.

Meer recensies van Miranda