Majesteit

Majesteit

Rank 878 Gelezen 5 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 1

Majesteit is het tweede deel in de verslavende serie American Royals: The Crown meets Gossip Girl in dit sprankelende en meeslepende verhaal van bestsellerauteur Katharine McGee. Jongeren vanaf 14 jaar én volwassen lezers zullen smullen van een kijkje achter de schermen bij deze koninklijke familie.
Macht, intriges en geheime liefde: welkom in het Amerikaanse koningshuis!
KROONPRINSES Beatrice is plots KONINGIN. Kan ze nu haar bruiloft nog afblazen en kiezen voor haar grote liefde?
PRINSES Samantha is heimelijk verliefd op de verloofde van haar zus. Wat moet ze doen? Doorfeesten?
NINA probeert tegen elke prijs het paleis – en prins Jefferson – te vermijden, maar de koninklijke familie laat haar niet gaan.
DAPHNE wil maar één ding: macht. Nu ze Nina buitenspel heeft gezet, moet ze alleen nog prins Jefferson terugwinnen.
'Geen boek over oppervlakkige snobistische royals, maar een verhaal over vier mensen die worstelen met wie ze zijn en hun hart proberen te volgen, ongeacht de consequenties. Drama, romantiek, krachtige personages, dit boek heeft het allemaal!' YOUNG ADULT DOME

de Fontein Jeugd
17 augustus 2021