AD:

Duizend hoog

Gelezen 267 Aan het lezen 14 Wil ik lezen 256 Favoriet 9 Recensies 50
Young adult Artikelen 7 Lijsten 6 Spots 15   Topics 0   Leesclub

In 2118 is New York de stad van innovatie en dromen. Iedereen wil iets, en iedereen heeft iets te verliezen. Maar dan springt een meisje van een duizend-verdiepingen-tellende toren in Manhattans Upper East Side. Haar dood brengt een schandaal aan het licht dat zowel de elite op de bovenste verdieping als de gewone bewoners van de laagste verdiepingen aangaat. In deze wereld wordt 'wie hoog klimt kan laag vallen' wel heel letterlijk...

Young Adult , Sciencefiction & Fantasy
15 november 2016
16 november 2016

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Carmen Ploeg Hebban Recensent

Mysterie, drama en romantiek in een futuristische setting

door: Carmen Ploeg 2 likes

Het is 2118 en in New York staat een enorme (letterlijke) wolkenkrabber van duizend verdiepingen hoog. In die toren wonen de vijf tieners die gevolgd worden in Duizend hoog van Katharine McGee. Een korte beschrijving die veel wordt gebruikt voor dit boek: Gossip Girl, maar dan in de toekomst.

...

Reacties op: Duizend hoog