Razend spannende mystieke thriller

Onlangs zelf nog in Zuid-Engeland en langs Stonehenge gereden. Altijd gefascineerd geweest door deze eeuwenoude mystieke historische plek. Toen ik de titel van dit boek zag, wist ik dan ook gelijk dat ik het moest lezen. Het leest makkelijker weg dan Dan Brown die ik zeker ook zeer waardeer. De korte hoofdstukken maken dat je er snel doorheen leest. Ik vond het goed te volgen en de verhaallijnen niet te ingewikkeld. Wel weer duidelijk dat in alle gelederen van de samenleving mensen actief zijn met occulte zaken of zaken die het daglicht niet verdragen. Dit is uiteraard geschreven als fictie, maar ook in onze samenleving zijn krachten waarvan we het fijne niet weten actief.
Aanrader om te lezen!

Meer recensies van Miranda P. Addington