Ontroerend met een roadtrip aan toe

muuz89 23 juli 2015
Dit boek was mijn allereerste kennismaking met Jojo Moyes. Ik kan het dus niet vergelijken met 'Voor Jou', maar nadat ik dit boek gelezen had weet ik zeker dat ik 'Voor Jou' ook wil gaan lezen.

Dit verhaal is fantastisch geschreven. Het raakt je, heeft ook grappige scene's en natuurlijk de liefde. Jess en Ed hebben allerlei problemen, evenals de kinderen van Jess, Tanzie en Nicky. In ieder hoofdstuk ga je mee met de gedachten van Jess, Ed en de kinderen en dat vind ik ontzettend leuk. Even was ik bang dat de roadtrip in dit boek nog langdradig zou zijn maar dit is helemaal niet het geval. Door de achterflap was ik iets minders enthousiast, je leest wat uitgevers en kranten van dit boek vinden maar dat zegt mij nog niets.
En een roadtrip voor een wiskundewedstrijd...? Maar die gedachten zijn meteen vervolgen want ik zat meteen lekker in het verhaal en wilde eigenlijk alleen nog maar doorlezen.

Jojo Moyes is dus wat mij betreft een auteur die ik aan mijn lijstje ga toevoegen!

Meer recensies van muuz89