Vier plus één
  Lees een fragment

Vier plus één

Gelezen 637 Aan het lezen 12 Wil ik lezen 270 Favoriet 38 Recensies 24
Feelgood Artikelen 3 Lijsten 4 Spots 4   Topics 0

Jess is een alleenstaande moeder van twee kinderen. Haar dochtertje Tanzie is briljant in wiskunde, haar stiefzoon Nicky wordt genadeloos gepest. Hoezeer Jess ook probeert de eindjes aan elkaar te knopen, het lukt elke keer net niet.

Als Tanzie mee mag doen aan een wiskundewedstrijd in Schotland met een flinke prijzenpot, grijpt Jess de mogelijkheid om haar daarmee naar een betere school te sturen met beide handen aan. Maar als hun auto het begeeft, lijkt ook die kans verkeken. Tot Ed langsrijdt, en stopt, en hun een lift aanbiedt.

'Anders dan anders: dit boek blijft je nog lang bij.' Red

'Rauw, grappig, oprecht en verdrietig. Dit is verhalenvertellen op zijn best.' Marie Claire

Jojo Moyes heeft een aantal romans op haar naam staan. Met Voor jou bereikte ze een ongekend succes over de hele wereld: het boek ging 3 miljoen keer over de toonbank en de verfilming is in de maak. Ook Vier plus één is een internationaal succes.

Feelgood , Romantiek
Anna Livestro
De Fontein Romans & Spanning
29 september 2014
20 augustus 2019

Suzanne Peters Auteur

Twee verschillende werelden komen samen

door: Suzanne Peters 1 like

Jojo Moyes is een Britse auteur, vooral bekend van het boek Voor jou. Vier plus één is haar nieuwste roman.
In dit boek maken we kennis met Jess, een alleenstaande moeder met twee baantjes. Ze heeft het alles behalve breed. Haar dochter Tanzie is een wiskundegenie en haar stiefzoon Nicky wordt...

Reacties op: Vier plus één