Dans met mij
  Luister een fragment

Dans met mij

Gelezen 336 Aan het lezen 14 Wil ik lezen 281 Favoriet 14 Recensies 17
Literatuur & Romans Artikelen 2 Lijsten 2 Spots 16   Topics 0

Jojo Moyes, auteur van de bestseller 'Voor jou' (verfilmd als 'Me Before You' met in de hoofdrollen Emilia Clarke (Game of Thrones) en Sam Claflin (The Hunger Games) schreef met 'Dans met mij' opnieuw een prachtige en ontroerende roman.

In een vergeten hoekje van Londen leert de 14-jarige Sarah op haar geliefde paard Boo te rijden alsof zij samen dansen. Hun leermeester is Sarahs opa Henri, die zelf heeft gestudeerd aan Le Cadre Noir, een van de meest prestigieuze rijscholen in Frankrijk. Hij hoopt dat het Sarah een kans in het leven zal geven. Maar als het noodlot toeslaat staat Sarah er weer alleen voor.
Natasha is advocate Jeugdrecht en raakt vaak te nauw betrokken bij haar zaken. Ze leeft gescheiden van haar bijna ex-man Mac, maar nu komt hij tijdelijk weer wonen in het huis dat nog van hen beiden is. Als ze bij toeval Sarah ontmoet en haar een helpende hand biedt, zet dit haar leven pas echt op z'n kop.

'Een absolute tranentrekker die je glimlachend naar je zakdoek laat grijpen.'

De Fontein Romans & Spanning
04 oktober 2016
04 oktober 2016

Aangrijpend, maar ook te dik

door: Aimee

In een achterbuurt in Londen komt de veertienjarige Sarah op een ongelukkige manier in aanraking met Natasha. Haar opa blijkt al een tijd in het ziekenhuis te liggen en Sarah woont alleen in hun appartement. Natasha besluit de zorg voor de puber tijdelijk op zich te nemen, met alle gevolgen van...

Reacties op: Dans met mij