Moyes Voor jou filmeditie NU VERFILMD 22-02-2016

Voor jou

Rank 1737 Gelezen 3332 Aan het lezen 44 Wil ik lezen 813 Favoriet 519 Recensies 89
Feelgood Artikelen 17 Newsroom 1 Lijsten 18 Spots 48 Hebban 1000 24   Topics 0

'Dit liefdesverhaal overtuigt, niet alleen omdat het je raakt, maar ook omdat het zo herkenbaar is.' The New York Times

Louisa's wereld is klein. Ze werkt in een café om de hoek en woont nog bij haar ouders, en hoewel ze ergens wel weet dat haar vriend Patrick niet de liefde van haar leven is, passen ze goed genoeg bij elkaar. Lekker overzichtelijk.
Wills wereld is ook klein. Vroeger had hij alles wat hij zich kon wensen - een goede baan, avontuurlijke vakanties, een mooie vriendin - maar door een ongeluk zit hij in een rolstoel, verlamd vanaf zijn nek. Door de chronische pijn en zijn wanhoop ziet hij maar één uitweg.
Wanneer Louisa haar baan kwijtraakt, gaat ze aan de slag als Wills verzorger, en het duurt niet lang voor de tegenpolen botsen. Als ze ontdekt wat Will voor ogen heeft, besluit Louisa alles op alles te zetten om hem van gedachten te doen veranderen. Maar hoe overtuig je iemand dat er nog zo veel avonturen te beleven zijn, als je zelf de wereld niet durft te ontdekken?

De internationale bestseller die harten over de hele wereld verovert. Deze roman is voor iedereen die geraakt werd door 'Intouchables' en 'Mar adentro'.

'Een overdonderend liefdesverhaal. Een intelligente plot voorzien van sympathieke en boeiende personages ... Het is een fantastisch boek om te lezen en ik ben er verliefd op!' Daily Mail

'De nieuwe roman van Jojo Moyes is een meesterwerk. Haar verhaal over een liefde die op de meest onwaarschijnlijke plek opbloeit deelt een mokerslag uit.' Elle

'Ontwapenend, ontroerend en bitterzoet. Must read voor de liefhebbers van Intouchables!' Kim Moelands, auteur Ademloos en Grenzeloos

'Een onverwacht liefdesverhaal... Om van te genieten, tussen de tranen door.' O, The Oprah Magazine

'Herkenning in het omgaan met een lichaam dat niet meer kan wat het vroeger kon, maar ook herkenning in een liefde die lichamelijkheid overstijgt. Een mooi en fijn boek!' Reni de Boer, Mis(s) Nederland 2007 en auteur van Stuk

'Een meeslepende roman over liefde, dood, beslissingen nemen en liefde vinden. Het gaat grote emotionele vraagstukken niet uit de weg. Waterproofmascara is een vereiste!' Marie Claire Jojo

Moyes heeft een aantal romans op haar naam staan, en won tot twee keer toe de Romantic Novelists' Association Book of the Year Award. Met Voor jou bereikte ze een ongekend succes over de hele wereld, met hoge noteringen in de bestsellerlijsten en enthousiaste lezersreacties.

Feelgood , Romantiek
20 februari 2018

1 keer bewerkt, laatste bewerking door iggi

Echt waanzinnig mooi

door: Paula Heeger 3 reacties 1 like
De lovende recensies vliegen je om de ogen als je zoekt naar het boek Voor Jou van Jojo Moyes. De achterkant van het boek staat er ook vol mee. Ik nam de proef op de som en las het boek ook. En ja, die vele lovende recensies zijn niet zomaar geschreven. Het boek is echt waanzinnig mooi.
Het boek...

Reacties op: Voor jou