De sterrengever

Rank 103 Gelezen 562 Aan het lezen 31 Wil ik lezen 755 Favoriet 43 Recensies 31
Feelgood Artikelen 7 Lijsten 1 Spots 21 Top25's 13   Topics 0

Jojo Moyes is de auteur van oa 'Voor jou'. 'De sterrengever' (The Giver of Stars):
Kentucky, 1937. Wanneer Alice hoort dat de bibliotheek vrouwen zoekt om te paard afgelegen huizen te bezoeken met boeken, besluit ze zich aan te melden. Ze is een prima ruiter, en dit biedt haar een ontsnapping uit het benauwende huis van haar man en schoonvader. Onder leiding van de vrijgevochten Marge vormen vijf vrouwen al snel een hechte groep, maar hun vriendschap wordt op de proef gesteld als een deel van het dorp én de wet zich tegen hen keren…
Jojo Moyes is een internationale bestsellerauteur: in totaal zijn er wereldwijd al meer dan 32 miljoen van haar boeken over de toonbank gegaan.

Anna Livestro
De Fontein Romans & Spanning
08 oktober 2019
08 oktober 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen

Ontroerende historische roman

door: Janneke Elderbroek 7 reacties 1 like

Jojo Moyes (1969) is een Britse romanschrijfster die vooral bekend is door het succes van het boek Voor jou (2013) en de verfilming Me before you met Emilia Clarke in de hoofdrol. Ondertussen heeft ze meer dan vijftien boeken geschreven en is De sterrengever haar nieuwste roman.

De sterrengever ...

Reacties op: De sterrengever